I'm a sucker for love

Jag var ju i Stockholm i helgen och ute på stan hela dagen under lördagen, bland annat på Östermalm och där såg jag ett gammalt gift par som var ute och gick. Jag blev så varm om hjärtat, jag lovar att det smälte sönder! Herregud vad söta dom var, dom gick och höll handen och typ var sådär bekvämt tysta som bara kan vara när man verkligen trivs med någon. Dom bodde antagligen på Östermalm och klädde sig som om det fortfarande var år 1960 och dom såg för goa ut asså! Dom har säkert gått på dom gatorna hela sitt liv och jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen! Blev helt glad och mysig, tänk att dom säker vart med varanda jättelänge och har det hur bra som helst. The best medicine is love! Hihi, tycker verkligen gamla är så söta tillsammans också. Jag kanske inte är jättegalen i att gifta mig, skaffa barn och hela den grejen men när jag ser två gamla människor vill jag bara dö av glädje. Det finns verkligen inget finare än två människor som lyckats hålla samman i så många år!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: