Clarion Hotel Post

Har ni varit på det nya hotellet här i Göteborg än eller? Åh, det har jag! Det är jättefint och supermysigt, inredningen i baren är sjukt snygg. Inget man skulle vilja ha i sin lägenhet, men riktigt snygg blandning av gamaldagsa klassiker med lite mer modernare chica prydnader. Och ingången är ju för go, guld in my heart säger jag bara. Vet att det är många som inte gillar just ingången, men jag tycker den är det bästa. För fin asså! Jag har alltid älskat hela postbygganden, åh, tycker om hotellet så mycket! Ska bo där en natt snart hade jag tänkt, lite kul när det är nytt och allt!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: