Elsas värld

Hur bra tycker ni tv-serien Elsas värld är? Om jag ska vara helt ärlig tycker jag den är hur dålig som helst.
  1. Min bild av Elsa och alla andra från Sofi Fahrmans böcker är helt annorlunda, både utseendemässigt och personlighet
  2. Avsnitten är korta och innehåller inte något intressant över huvudtaget, det hinner ju knappt börja innan det är slut
  3. Elsas vän i Stockholm heter Maria och inte Johan.....
Nej, asså jag tycker faktiskt serien förstör böckernas handling. Men vad tycker ni? Brukar ni kolla på Elsas värd? Har ni läst böckerna?

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: