Solen skiner

Godmorgon, idag börjar jag ju lite senare så gick upp och åt en go frukost. Nu sitter jag och tittar på Sex and the City och kollar ut genom fönstret och ser att himlen är helt blå. Hur underbart som helst, vädret har verkligen varit toppen hela denna veckan. Dock känner jag ju av det i mina ögon, pollen eller vad det nu är. Det kliar och jag går typ runt om gråter hela tiden, mina ögon är sjukt irriterande. Jag vet ju inte om jag är allergisk mot pollen heller för jag har inte gjort något pricktest men varje vår runt denna tiden känner jag av mina ögon dygnet runt. Har allergitabletter också som jag brukar ta, men kommer aldrig ihåg om dom hjälper eller inte.. Men tror det, usch irriterande! 

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Manuela

Riktigt fin blogg tjejen ! :)

2012-03-31 23:25:46
URL: http://Manuela.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: