Who knows anything, anyway?

Hej, tror våren gått i ide.. Helt grått ute, känns ju lockande. Jag sitter i alla fall och kollar på lite flygbiljetter till Stockholm, tydligen supersoligt och gött väder där nu. Så känner mig lite sugen på att åka upp, Stockholm är så gossigt på våren. Jag är riktigt shoppingsugen också och vart shoppar man goare än i Stockholm..? Nej, men fick en liten impuls här känner jag! Längtar till sommaren, gud va gött det är där då! Sjukt mysig stad egentligen! Göteborg är ju självklart bäst, men har bott här hela mitt liv.. Sjukt sugen på något annat, är ju dock tvungen att stanna här tills jag gått ut gymnasiet men vem vet, Stockholm efter studenten?? Har faktiskt funderat rätt mycket på det, vet ju inte vad jag vill än men jag vet i alla fall att jag är rätt nöjd med Göteborg... Stockholm är så himla mycket större och verkar erbjuda så mycket mer! Om inte för att plugga, så kanske bara för att ta det lugnt ett tag, jobba lite slappt och gosa i Sveriges huvudstad!!? Sommar sommar sommar, pleaaaase


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Alva

jättefin blogg! allt bra? :)

2012-03-17 10:00:53
URL: http://aalvaakarlsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: