Facebook förbud

Hej på er! Är hos en kompis  och pluggar lite just nu eller aa och märkte en sak. Facebook är så sjukt onödligt egentligen.. Så bestämde mig helt plötsligt för att logga ut från både datorn och telefonen och ge mig själv facebookförbud! Gissa om jag har det bra just nu!!! Hur härligt som helst faktiskt, underbart gött! Det är liksom inte roligt egentligen, man bara går in och tittar runt lite när man har tråkigt eller typ ska plugga och så ser man massa saker och typ får panik.. Kan bli så sjukt deprimerad av facebook samtidigt som man kan bli riktigt glad av det också.. :) Får la se hur länge det håller, men känner iaf att det är skönt just nu :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: