En vanlig måndag

Jag saknar sommaren och våren och solen och värmen och käderna och skorna och havet och värmen igen! Och pluggfri vardag, asså har för mycket nu känns det som. Sitter iaf i skolan och borde skriva det sista på min uppgift, men jag vill inte alls... Usch säger jag bara... Inte så jag gör något annat vettigt direkt, kanske bäst att skriva klart den nu iaf... Aja, sen måste jag hem och plugga svenska matte och natur. En helt vanlig måndag enligt mig! Snälla ge mig sommar och sol
En liten go bild från september tror jag, när det fortfarande var hyffsat varmt.....

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: