Dyrberg/Kern

Så himla fint märke asså, mitt favorithalsband är ju därifrån och jag är helt såld. Gud, vill alltid ha något, men har iaf bestämmt mig för att köpa den första ringen på bilden nedanför. Så det blir någon gång i veckan tror jag, i värsta fall under lovet! Har även hittat en superfin klocka, behöver verkligen en ny, dock hittade jag ingen bild. Men är lite osäker på den eftersom den har lite silver inne i urtavlan liksom och annars är den guldig. Är inte jätteförtjust i att blanda guld och silver, dom är ju liksom från helt olika färgskalor så känns inte alls kul liksom... Men vi får se, har hittat en från Marc by Marc Jacobs också, kanske blir den. Får se hur den sitter och allt, Michael Kors har även några snygga.. Aja, tänkte iaf visa detta märke och dela med mig till dom av er som söker sjukt snygga och prisvärda smycken som håller och är riktigt sköna att bära! hehe, roligt inlägg detta blev känner jag:)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: