U got a match, well I got the gasoline.

Hej kära läsare! Vad jag suger på att skriva här känner jag, idag är jag i alla fall hemma från skolan. Sjuk tjej lite sådär kan man väl säga. Jag har gått med vårjacka hela veckan och tagit av mig till tshirt så fort det kännts skönt, det har det ju blåsit rätt mycket också så inte så konstigt att jag inte mår toppen. Jag gör alltid såhär, såfort det kommer lite sol och värme tar jag av mig alla tjocka kläder  och så fryser jag, fast vill inte ta på mig vinterjackor igen.. Så då blir man sjuk! heheh, smaart! Nej, men idag har jag gjort en sak som kommer göra allt så mycket bättre och lättare vilket är mycket bra! Har även sovit och gosat i soffan mycket! Härligt härligt! Ibland är det gött att bara lata sig lite! Nu är det ju bara 4 dagar sedan är det påsklov! Jag längtar jättemycket och det kommer bli helt asgrymt känner jag på mig!! Är jättespänd inför lovet och kommer ha en grym vecka med grymma människor!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: