I’m not as dumb as you look..

Idag har jag verkligen haft en underbar dag! Engelskan var inställd så började halv tolv, toppen. Dock åkte jag in till skolan och åt i bamba. Helt okej ändå :) Så körde vi bebisquize med klassen, alla hade skickat in bebisbilder till vår lärare och så skulle vi i lag gissa vem som var vem! Åh, det var verkligen sjukt roligt!! Haha, jag var tydligen inte alls svår att gissa.. syns typ på ögonen.. heheh. Sen var det en timmes rast och då gick jag ut i solen och gosa med två tjejer i klassen. Mycket skönt. Långt samtal med Emma påväg hem från skolan också, mycket mycket viktigt! Hehe älskar mina vänner mest av allt asså! Finns inga bättre människor i världen! Nu ska jag snart åka till lina och så ska vi gå och prata vid vattnet :) mysigt
En liten bild på vagnen idag, hade på mig min nya tröja och min jacka från topshop :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: