Söndag är ångestens dag

Hej på er. Sitter här och deppar för att helgen är slut... :( Tänker på allt jag måste lära mig för alla prov som vi har de komande veckorna.. v.43 har jag fyra stycken skitstora grejer, nationella i svenska, prov i både natur och filosofi och samhälls uppgift... Jag skulle dö om jag hade tiden...
Men nu ska jag iaf fortsätta ha en go söndag... Tänkte göra lite söndags grejer idag, lite plugg, lite fix i mitt rum, kanske lite familjetid eller väntid.
image description

En bild från i fredags.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: