RUBRIK

Kan ni fatta att det redan är mörkt ute? Det började ju till och med skymma vid sex tiden... Gud vad tiden går fort, det känns som om det precis blev sommarlov? Håller ni inte med? I den här takten är kommer julen komma typ om en vecka! Åh, va mysigt.
Idag började jag ju som sagt tio i tolv, innan jag gick till skolan så gjorde jag ett yoga pass. Och så åt jag den godaste frukosten på länge! Vid sex idag skulle jag egentligen gått på en smyckevisning och lite så, men kände verkligen inte för det. Snart ska jag i alla fall äta och sen titta på någon go serie. Älskar verkligen film och sånt! Gott

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: