Pepparkakor

Hej! Idag började jag åtta vilket resulterade i att jag höll på att somna på min första lektion... Som va spanska där vi lyssnade på en saga i typ tio min, så när vi skulle lyssna på den andra gången försökte jag verkligen att inte somna. heheh. Idag fick man i alla fall hem skolfoton, eftersom jag inte ville ha mina (beställer aldrig hem sånt, vad fan ska man göra med dom liksom?) så tog jag dehär fotot från Malins blogg!
Nu sitter jag och äter pepparkakor och kollar på friends! Mummsigt.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: