Mums till allt

Jag och Kajsa lagade jättegoda biffar med fetaost i mitten och gräddsås, smörstekta champinjoner och god sallad med fetaost. Till efterrätt gjorde vi fyra jättegoda stora klassmuffins med grädde och supergott te. Vi spelade faktiskt kort också, har inte gjort det sedan 2007 eller 2008 typ... Vi spelade Chigago ;) Jag vann en gång och Kajsa tre, hahaha! Det tog ett tag innan jag fattade allt, typ vad färg, triss, kåk och allt betydde.. Här får ni lite goa bilder.

Kajsa med all god mat
Mysigt
Det goda teet
Haha, kökslampan speglade sig i mitt te :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: