Hemsk lördag

Hej! Bloggade ju inget i lördags så tänkte bara berätta lite om varför jag inte gjorde det. Vaknade nämligen med världens huvudvärk, men tänkte att det var väl bara att jag behövde vätska eller något. Så drack lite och väntade på att det skulle gå över så att jag kunde träna.. Det gick aldrig över men jag gick och tränade ändå, vilket var jättebra för då kände jag inget alls. Men när jag kom hem igen och hade duschat trodde jag att jag skulle dö. Jag la mig i sängen ett tag och bara led, fick lite massage i hårbottnen och ansiktet också och då kändes allt jättebra. För att sedan bli ännu värre.. Tillslut gick min moster och köpte tabletter till mig och så krossade hon dom för att dom skulle värka fortare. Grejen är att när man grossar tabletter smakar dom ju verkligen äckligt, så där gick allt åt helvete. Det var nog inte bara för tabletterna men ändå, fick typ något som liknade migrän... Det var ju inte migrän men något där intill. Jag fick i alla fall ta två till tabletter (hela den här gången) och sova ett tag till. Gick och la mig när det va ljust ute och gick upp när det var mörkt igen... haha vet inte ens om jag sov eller bara vilade..
Fyfan vilket dag asså, så resten av kvällen blev jag bara ompysslad av min mamma och moster.. Mysigt ändå.
Den här goa mandelkakan åt jag i alla fall när jag mådde lite bättre! Supergod

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: