En go kväll

Nu har jag ätit och tagit det lite lugnt. Snart ska jag titta på "Den som dräper" på 4an. Kanske rosta en go macka och dricka lite tee eller något. Har varit och tränat idag med, var på skivstång.. Jobbigt och världens roligaste träningsform!! Pröva det, så sjukt gött.
Imorgon börjar jag egentligen kvart över nio men jag har ingen natur vilket betyder att jag börjar tio i tolv. Livet kan ju knappast vara bättre för tillfället.. ;)
Här får ni en bild på god mat från Gotland och en på mig från 8 eller 9 ;)
Hoppas eran kväll är asmysig och inte består av plugg...

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: