Wednesday. When? Huh? What day?

Börjde 8.00 och slutade 16.30. Gick hemifrån 07.35 och kom hem 17.10. Vad är det för dag idag asså! Har även suttit och pluggat i skolan och när jag kom hem, och är fortfarande inte klar!! Jag är helt körd. Ska börja med geografi nu iaf, prov på fredag så kanske bäst att lära sig om jorden och allt... Fast det är bara G-prov så det är bra. Ska även ha samhällsprov om en vecka, internationella relationer, om U-länder och I-länder och vad som utmärker dom....... JIPPI! Så det måste jag plugga på med :( Aja, ska plugga till åtta ungefär, sen släpper jag allt! Bara en timma och en kvart kvar, gött.
Har förövrigt haft en helt okej dag.. Den har faktiskt inte känts för seg, övat lite på vägmärken på iphonen med! Så att jag kan det tills när teoriprovet ska skrivas ;) Lite mindre en ett år nu, göttttt :D
En liten bild från förra hösten !

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: