Tredje november 2011

Kommer ni ihåg förra året vid den här tiden? Då regnade det och till och med snöade tror jag och i år är det vekligen jättefint höst väder. Så underbart ju! Här i Stockholm är det ju mycket mildare och torrare väder än i Göteborg, det ligger ju vid insjöar och inte vid havet osm Göteborg. Så Stockholm får inga kalla havsvindar in över staden, typ inlandsklimat... haha, gött är det i alla fall! Men idag ska jag åka hem igen, sätter mig på X2000 kl kvart över ett och är hemma kvart över fyra ungefär. Jag hoppas verkligen att det inte krånglar med tågen och spåren, det brukar tydligen göra det vid Halmsta eller något..
Här är några små bilder från tågresan hit i tisdags
Satt ju och skrev på min engelska uppsats
Köpte en cola (ifall jag skulle börja må illa) och fick en gratis Kexchoklad!
Hehe, hade lite tråkigt den sista halvtimmen..

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: