Tillbaka till livet; Amy Winehouse

Amy Winehouse var verkligen en riktigt bra artist med många bra låtar. Det som hände, eller aa det hon gjorde, var jättetragiskt och jag sörger fortfarande. Av alla kändisar som har dött är nog hennes död är den enda död jag på riktigt kan säga att jag sörger, hon var helt fantastisk. Hon var inte speciellt bra när hon var helt nerknarkad och allt såntdär, men annars var hon grym. Riktigt snygg också, eyeliner och hår mm.
Men tänkt hur djävulskt dåligt hon måste ha mått asså. Men jag tycker verkligen hon ska komma tillbaka från de döda, fast hon kanske kan leva lite bätte den här gången. Men hon var så himla talangfull, röst och allt...

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: