Things you swear you'll do before you die

  1. Hoppa fallskärm
  2. Vara statist i en film
  3. Sitta i publiken i en Amerikans TV-serie
  4. Resa världen runt
  5. Skicka flaskpost
  6. Lära känna mina grannar
  7. Vara chefen och bossa runt alla
  8. Duscha i ett vattenfall
  9. Hjälpa någon less fortunate
  10. Jobba och bo utomlands
  11. Äga en chokladfontän
  12. Adoptera från ett annat land
  13. Vara i öknen
  14. Shoppa i New York (Prada, Chanel mm)
  15. Leva i New York i minst 10 år (bli en New Yoker)
  16. Flytta till London efter studenten, för att studera och jobba
  17. Släppa vattenballonger från taket ner på gatan
  18. Sova under stjänorna
  19. Jobba med något betydelsefullt
  20. Köra på Autobahn
  21. Ge pengar till välgörenhet (anonymt)
  22. Skriva en bestseller
  23. Bli uppgraderad på ett flyg
  24. Ropa "jag bjuder" på en bar
  25. Ta en springnota
  26. Förverkliga en barndomsdröm
  27. Uppleva tyngdlöshet
  28. Se med egna ögon att jorden är rund
  29. Säga nej till en friare
  30. Hälla badskum i Poseidon och hoppa i
  31. Ta en poledancing lektion
  32. Ha en walk in closet
  33. Gå på en riktig modevisning
  34. Välta en bajabaja när någon sitter där
  35. Bo i Paris, the real way
  36. Roadtrip genom USA
  37. Sätta dit en riktig farlig brottsling
  38. Medverka i ett matkrig
  39. Få den bästa artisten att sjunga för bara mig
  40. Ha en "affair"
  41. Kasta en pil på en karta och låta den bestämma vart jag ska resa
  42. Gå oinbjuden till en fin fest
  43. Uppnå allt jag någonsin velat
  44. Dumpa en riktig snygging
  45. Kyssa en främling
  46. Tillbringa en hel helg på spa
  47. Bada lerbad
  48. Vinna en stor summa pengar på en trisslott
  49. Plocka upp en liftare
  50. Bränna pengar (bokstavlig talat)
  51. Avsluta ett samtal med att åka in i en fejk-tunnel
  52. Köra en limosin
  53. Testa zorbing
  54. Hjälpa en gammal tant över gatan
  55. Smälla till någon när dom gjort något dumt
  56. Bestiga Mount Everest
  57. Lära mig skjuta med en pistol
  58. Hoppa in i en taxi och säga "Follow that car!"
Än så länge har jag bara sovit under stjänorna och varit i öknen...


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: