Söndag

Hej, har precis ätit frukost och tittat ikapp på lite serier. Nu ska jag skriva mitt pm till svenska talet, måste skicka in det ikväll så det är bara att börja skriva. Tur att det bara är en sammanfattning av talet och en halv sida typ.
Idag ska jag väl antagligen träffa Alicia som jag inte träffat på över en månad.. lite konstigt sådär. Ska kanske fika med Emma ikväll också, men vi får se hur det blir med det.
Igår kväll kom jag ju hem från Köpenhamn också, har haft det jättebra. Fast Köpenhamn är verkligen inte lite fint som förr, skräpigt och inga mysiga cafer. Affärerna är rätt dåliga också, tänkte ju köpa en hel del faktiskt men kom bara en med en tröja från COS och några små saker... Lite besviken faktiskt... Tycker annars det är väldigt fint i Köpenhamn, färgglada hus och Nyhavn och sånt. Men det behöver frächas upp lite :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: