Notting hill

Jag tänkte tipsa om lite mer här i min blogg, den är lite enformig har jag märkt. Lite mode, musik mm. Här är i alla fall ett litet filmtips; Notting Hill! Det är en jättesöt film som utspelar sig i Notting Hill i London, en riktigt feel good film. Den är jättemysig att titta på om och om igen, en romantiskt komedi. Hugh Grant spelar mot Julia Roberts och det händer alltid något, den är varken seg eller tråkig! Man får se vakra Notting Hill och mer. Helt klat värd att titta på om ni inte sett den ;)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: