Monday; one day

Ligger i min säng och ska sova om ett tag, idag jag har hållit mitt svenska np tal och det gick väl helt okej. Kunde gått bättre men antar att det kunde går sämre också. Fick även tillbaka mitt sh arbete jag jobbat med ett tag, skrev ju om kalla kriget och koreakriget och allt. Och det gick jättebra, MVG på det! Blev verkligen jättenöjd!! Den kom jag hem och skev lite på min engelska arbete och sen bestämde jag och mamma oss för att köpa CSI så det har jag tittat på tills nu typ :)
En liten höstbild från idag med

 


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: