Lys upp hösten

Om jag ska vara helt ärlig så finns det nästan igen som gör hösten tråkig, förutom att färgerna på folks kläder försvinner. SVARTSVARTSVART är allt man ser! Jag tycker visserligen att en hel svart outfit kan vara snygg osv. jag menar bara att när hösten kommer så är det som om allas kläder i garderoben blir depremerade. Vad är det med hösten som gör att alla vill bära svart? Det finns ju hur många fina höstfärger som helt där ute i affärena! Varför inte lysa upp denna "tråkiga" årstid med snygga höstkulörer?
Till exempel då, orange! En hur snygg färg som helst, speciellt nu när mörkret drar in. Den lyser upp och alla håller väl med om att orange är en varm färg, inte bara på färgskalan utan också för att den landar någonstans mellan rött och gult (eld). Det är vekligen höstens hetaste färg! Den syns i alla kollektioner och behöver inte bara visa sig på kläder, en snygg orange accessoar är supersnyggt. Ett skärp, en väska eller ett par klackar. Hérmes har orange som sin signaturfärg och kör nu på helorangea outfits, vågat och supersnyggt! Oragne puffar upp och lyser upp i mörkret, riktigt snyggt!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: