Kom till Sverige Reese Witherspoon

Åh, en så himlas talangfull och snygg skådespelare! Nu när hon är Lindex ansikte kanske man kan hoppas på att hon kommer och hälsar på oss i Sverige, vågar vi hoppas?
Jag tycker verkligen om henne, hon kan spela så otroligt bra och hon varierar verkligen mellan roller och deras personlighet. Jag älskar att hon spelar i både komedier och dama filmer, jättekul. I filmer Water for Elephants är hon ju verkligen otrolig, så jäkla bra. Och Legally Blond ska vi ju inte ens tala om, så sjukt mysiga filmer!
Det var någonstans jag läste om hennes samarbete med Lindex och så hade hon sagt att hon tacka ja på grund av det enkla och sofistikerade designen som Sverige står för. Åh, gud vad bra hon är! Dock heter kampanjen California Dream och är lite 70-tals mode som jag inte riktigt lockas till, men ändå! Sjukt kul! ;) Plus att hon får ju kläderna att se fantastiska ut i alla fall! Nej, hoppas hon kommer hit.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: