I'm Lucy in the sky, jag är högt över molnen

Godmorgon!
Idag börjar jag ju rätt sent så har ätit en lång frukost och kollat på Desperate Housewifes. Asså det händer verkligen grejer i den serien, folk dör och allt... Det känns som om den har hållt på lite för länge nu, den går lite på tomgång.. Men tror faktiskt att detta kommer bli den sista säsongen, av många olika anledningar som jag inte kommer skriva för vissa kanske inte har sett avsnitten och jag vill ju inte förstöra något ;)
Har i alla fall precis tagit på mig kläder och satt upp håret, så ska borsta tänderna och så nu. Sen blir det skola och plugg. JIPPI :( Men även om jag är i skolan ska ju inte ni behöva lida, så har gjort lite inlägg som kommer under dagen..
Lite gammal bild kanske??

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: