Högt i tak = kall lägenhet

Nu på hösten/vintern blir min lägenhet så himla kall, man får liksom ha tjock tröja och täcke på kvällarna. Och hur mycket jag brukar frysa om fötterna ska jag inte ens tala om...
Men den byggdes ju typ på 1920-talet, så det är himla högt i tak, det blir ju typ inte varmt.
Det är typ såhär högt i tak:
Okej det är det inte, men ovanligt högt är det faktiskt!! Typ en meter ovanför dörren.. alltså tre meter upp högt tak :( Iof fint, men tydligen inte varmt.. Men mamma ill köpa en liten fireplace ;) asså elektrisk då, men gosigt va?
Bild härifrån och härifrån

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: