Gästblogg av Legenden

Heej, Emmas läsare! Andra Emma här, Emma åkte hem för en stund sen och glömde logga ut så tänkte ta tillfället i akt hehe ;)
Vi har bytt Emmas design nu iallafall (headern ska dock bytas) och nu kan ni kommentera åxå, vet inte riktigt vad som hände sist..? Men nu går det som sagt så jag hoppas att ni är bättre på att kommentera än vad mina läsare är, och att ni är lite snällare mot Emma än vad dom är mot mig ;) Btw om ni inte ser den nya designen så uppdatera sidan bara så ska det funka!

Jaja, tänkte bara hälsa på er! Besök gärna min blogg, massor av bilder, inspiration, mode, musik och tips m.m. Lite allt möjligt faktiskt. Ni hittar den HÄR :)


Bjuder på en bild på mig på(/vid?) Trafalgar Square i underbara London, var där med min pojkvän för två veckor sedan. Och vet ni vad? Nästa år ska vi tillbaka och då ska bästa Emma följa med ♥

xoxo Emma

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: