för ja drar nu, till nånstans där en man kan va sej själv

Hallå alla! Idag ska jag åka tillbaka i tiden lite, ska nämligen hälsa på området där jag bodde innan. Nej, jag ska åka tillbaka till mitt gamla hem, men faktiskt inte för att jag saknar det eller någonting sådant. Utan för att jag ska till Emmis, hon bor kvar och nu ska jag hem till henne för första gången på väldigt länge. Hon har alltid kommit till mig, av någon anledning, vi tar väl igen från förr i tiden när jag alltid kom ner till henne. Men iaf, idag ska jag åka till henne, kommer bli jättemysigt! Vi ska gå ut med hennes hund och sen fika med lite gott hemmafika! Det bästa av det bästa! Så nu efter att jag har pluggat samhäll ska jag hoppa in i duschen, städa upp i mitt rum, fixa mig och sen sätta mig på 1:ans spårvagn och åka till slutstationen.... WOW, vad långt. Fatta att det var något jag gjorde var och varranan dag i 16 år.... Det slipper jag nu.  Så nu: en go varm dusch, ska bli skönt!
oförglömlig dag

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: