Det här känns inte bra asså

JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR Jag har lagat min iPhone 3GS två gånger på ett och ett halvt år, ena gången var det laddnings inpluggen och andra gången var det en sprucken skärm.. Dock har jag ytterliggare tre gånger kvar jag skulle behöva laga den.
  1. den silvriga ramen på sidan har en STOR glipa och gör att knappen för ljudlös är helt konstig.
  2. första grejen gör att skärmen sitter helt skevt och jag måste trycka ner den för att kunna låsa telefonena
  3. den sista nu är typ dummast, lagade ju min spruckna skärm i augusti, idag tappade jag iPhonen IGEN och fick en ny spricka... JAG DÖR
Dock är spricka ytterst liten i vänsta hörnet där uppe, men eftersom jag måste trycka ner skärmen blir den större typ :( och spricker mer...... JAG DÖR
Men ska önskar mig en ny... JAG DÖR
JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: