Breaking Dawn

Igår hade jag halvstuderande dag vilket betydde att jag sluade 11 typ, så jag gick faktiskt med Lina och Josse och kollade på Breaking Dawn. Jag hade faktiskt rätt höga förväntningar, jag hade nämligen hört att den var hur bra som helst. Dock brukar filmer som gjorts från böcker man läst aldrig vara lika bra som böckerna, men hade ändå hoppats på bättre än detta. Filmen var nog den sämsta på länge, det var inget som hände och manuset kunde varit bättre. Nej, dom andra filmerna i serien har ända varit helt okej, men denna förstörde verkligen boken och dom bilder man fått därifrån. Men det har ändå varit roligt att se den, det är som Harry Potter-filmerna, det är ändå en serie av filmer och lite roligt att se hur det slutar och allt.. Det var ju ändå en del söta grejer med och sånt, kommer självklart se part two med, men hade hoppats på mer. Nej, inget för mig asså! ;)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Ella von Melen

Härlig blogg!

2011-11-19 12:53:41
URL: http://oje.blogg.se/
Ella von Melen

sv: tack så mycket, Ha en bra dag!

2011-11-19 13:42:45
URL: http://oje.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: