Regniga Göteborg

God morgon alla!
Idag är det ju lite regnigt ute, haha. Det bara öser ner och har gjort i typ två timmar, hur då liksom? Men jag tycker det är mysigt när det regnar, speciellt när man sitter inne och myser under tiden. Fast det är rätt gött när det spöregnar och man går ute, så himla underbart, speciellt på sommaren!
Idag kommer i alla fall min pappa till Göteborg och hälsar på, så jag ska träffa honom. Typ fika och äta, lite sånt. Lär nog inte bli så mycket mer då inomhus är det enda alternativet en dag som denna.
weheartit

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: