Number one

Jag har tänkt på en sak, förr lyssnade jag alltid på massa olika artister och band, typ olika musikstilar samtidigt. Nu lyssnar jag bara på en artist ett tag för att sedan byta, detta började denna hösten. Det är lite roligt, för jag har alltid varit sån att jag ska variera och en artist gör aldrig ett helt album som är bra. Men nu är det mer så att om någon gör ett nytt album med bra låtar gör jag en spellista av dom och lyssnar på bara det ett tag. Som nu är det bara Beyonce, innan var det Rihanna, Adele, Laleh, Hurts och först Sex and the City låtarna.... Det är liksom bara en artist som gäller just nu ;)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: