Maybe we reached the mountain peak and there's no more left to climb

Hur hr i det där ute under den sista veckan innan jullov?? Eller slutar ni denna veckan kanske? Det gör i alla fall inte jag, slutar nästa torsdag, superskönt. Fast inte om man jämför med andra som slutar imorgon... Menmen, what to do?
Jag sitter i alla fall och jobbar på mitt samhällsuppdrag, känns som om vi alltid har massa uppdrag.. Tråkigt, jag bloggar ju typ bara om det också, lovar roligare saker på lovet asså... Känner att bloggen har fått lida och blivit lite enformig.. Typ prat om plugg eller bilder.. Men så kan det ara när man inte har någon fritid för att skolan är för jobbig...
Har i alla fall hittat ett par snygga skor, får se om jag känner för att köpa dom. Dom kostar bara 99 kr från Nelly..! Vill ni också ha skor för det priset så skriv en kommentar, och glöm inte mailadress bara ;) Eller andra billiga saker från andra goa sidor!!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Emelie- photography

jättefin blogg :) bloglovinbyte!

2011-12-14 20:18:48
URL: http://eemeliethuresson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: