Knäck

Tänkte baka lite knäck, såg ett jättegott recept som verkar hyffsat snabbt och enkelt. Dock har vi inte några muffinsformar att hälla knäcken i, så väntar på att mamma ska ringa och berätta om jag ska hälla det i mandelmusslornas formar... Vet inte om det liksom fastnar och inte går att ta ut sen för som är ju gjorda av stål liksom.. Fast det skulle kanske funka att bara ta lite kallt vatten på botten och knacka ut dom?? Aa, jag vet faktiskt inte.. Vi har inget bakplåtspapper heller så jag kan ju inte låta det stelna där och sen skära rutor. Men jag kommer på något, ska sätta igång nu i alla fall! ;) Snart får ni mysiga knäck bilder då!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: