Julaftons morgon

Gormorgon och god jul alla barn! - det är väl så man blir på julafton, som ett litet barn........
Har ätit frukost med min mamma och hon tog mig på värsta "resan" down memorielane. Typ om min mormor och morfar med mera. Jätteintressant att höra om sånt tycker jag, blir alltid lika förundrad när jag tänker att min mormor till exempel, har levt den 40-50 - talet, helt otroligt.
Men i alla fall, det kommer nog inte bli så mycket uppdatering, kanske några tidsinställda inlägg. Hoppas de tär okej, det är nog inte så många som sitter vid datan ändå en dag som denna. Så det ska nog funkka, va?
Nu ska jag i alla fall göra vid mig, kl ett ska jag till min moster och fira juuuuul :D
Ha en toppen julafton nu och njut av tiden med er familj - ni har bara en!

Här har ni en liten sak att fundera över så här på julen..

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: