Har slutat

Hej på er, gud vad dåligt jag är på att blogga..
Nu sitter jag i alla fall kvar i skolan och jobbar samhälle. Ska skriva lite saker till mitt uppdrag, men stannar egentligen för att plugga natur lite. Vi är några i klassen som ska gå igen allt inför provet på tisdag, och det är faktiskt svårt. Men det går väl bra det med :)
Nu ska jag forstätta skiva om Kroatien och Norge, spännande va? ;)
Tänkt på en ska, erkänn detta stämmer? Man typ står och filosoferar länge i duschen och sen typ tvättar håret asfort...?

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: