Fredag, at last

Nu är det fredag igen, visst går det underbart fort? Det känns som om dom ända dagarna i veckan är måndag och fredag typ. Det är alltid någon av dom dagarna när man tittar upp typ. Så snart blir det jul och julafton för att sedan bli 2012, gud.
Andra december är det nu i alla fall, min mamma fyller år om en vecka så jag ska se till att köpa en fin present till henne nu i helgen. Kommer verkligen inte ha tid i veckan känner jag.. Det är ju en jul månad nu, men jag brukar faktiskt inte få julkänslan fören det är julafton typ. Åh, jag hoppas att det snöar då! För innan julafton behöver det faktiskt inte göra det, det blir bara så himla jobbigt, den ligger ju kvar tills typ mars så.. Men just på julafton får det gärna snöa, lite sådär pudrigt och juligt :D
weheartit

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: