Dare to be different

Åh, Cassies frisyr är ju bara så himlas snygg på henne. Visst var hennes hår fint och sånt innan, men när hon gjorde detta blev det ju to die for. Visst var det ju en riskt att bara raka av allt hår på ena sidan. Men gud så grymt bra det blev! Detta var ju dock några år sedan, haha, men tänker på det ibland, så grymt modigt! Många har ju gjort detta sen Cassie gjorde det, men tycker hennes är det snyggaste!!!
Jag skulle verkligen aldrig våga göra något sånt. Eller aa, det beror ju delvis på att mitt hår inte växer ju jättefort häller, så om jag skulle göra detta nu skulle det nog vara utväxt år 2067 eller något... Och det känns lite tråkigt.
Men var tycker ni? Var det det dummaste hon kunde gjort eller var det så jävla snygg??

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: