Dag 7 - Mina drömmar

Detta inlägget skule ju upp igår, men jag har lite annat för mig så ni kommer få två stycken idag :)

Ja, jag har tänkt mycket på mina drömmar. Det är så mycket, jag drömmer om att..
..leva ett bra liv där människorna runt om mig är lyckliga och kärleksfulla.
..leva ett liv där jag inte behöver oroa mig för pengar.
..leva ett liv där jag själv är lycklig och mår bra.
..skriva någon form av bok som folk kan relatera till.
..hjälpa andra.
..lyckas.
..någon gång i livet kunna ge tillbaka till alla dom människor som betyder något för mig.
..starta ett företag.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: