Dag 2 - Det här får mig att gråta

Okej, nu ska jag berätta vad som får mig att gråta;
  1. Barn som lider, fysiskt eller psykiskt. Jag tycker det är så fruktansvärt hemskt, barn ska aldrig behöva lida på något sätt! Inget barn ska behöva uppleva någon form av smärta alls. Ens barndom ska vara en lycklig och mysig tid, inte en tid för svår för att titta tillbaka över.
  2. När jag ser barn i fattiga länder på tv som när dom bli filmade hoppar runt, leker och dansar med ett stort leende på läpparna. Det är som om ingenting är fel eller orättvist utan dom är bara så himla lyckliga och glada och lever bara för stunden! Jag blir så glad att jag börjar gråta.
  3. När Johns pappa dör i filmen Dear John. När dom är på sjukhuset och John håller på att läsa sitt brev för sin pappa, så kan jag verkligen inte hålla tårarna tillbaka. Det är så himla fint och sorgligt!
  4. När någon jag verkligen bryr mig om mår jättedåligt och man pratar om det, då sätter jag min verkligen inte i deras smärta och börjar gråta hur mycket som helst. När någon mår dåligt och jag inte kan göra någonting för dom.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: