Dag 18 - Mina ambitioner

Mina ambitioner, herregud. Vad ska man skriva liksom? Men jag antar att mina ambitioner är att göra det som får mig att må bra, vad det nu är. Att alltid göra det som jag vill och stå upp för det, att alltid känna efter före och bry mig om mig själv. Kanske att vara lite egoistisk imellanåt, att sätta mig själv före andra. Då menar jag absolut inte på ett elakt sätt, utan mer som jag skrev innan, att bry mig om mig själv. För jag är ju ändå viktigast i mitt eget liv eller hur? Nej, men jag älskar att bry mig om andra och hjälpa folk, så det är också något jag vill uppnå. Att göra något för någon som betyder så himla mycket för den personen.
Men sen vill jag ju såklart även bli framgångsrik och ha pengar blablabla.. Men sånt är inte lika roligt att ta upp.. Hihi
Men inget av det här är ju direkt lätt att uppnå om man säger så. Så detta jobbar jag på varje dag!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Emelie

Härlig blogg!

2011-12-29 16:52:26
URL: http://emelieanwas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: