Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Jag är väldigt ordningssam och organiserad, med allt.
2. Jag älskar jackor, vill köpa en ny varenda dag känns det som.
3. Skvaller av någon sort har aldrig intreserat mig.
4. Jag är väldigt osäker när jag träffar nya människor
5. Jag har väldigt lätt för att sova, men bara på kvällen. Då lägger jag huvudet på kudden, somnar direkt och sover hela natten.
6. Jag har lätt för att komma ihåg namn och ansikten.
7. Jag är "rädd" för sprutor, är nervös flera veckor innan och kan inte ens titta på sånt på tv.
8. Jag tycker bara bloggar är intressanta om jag känner bloggaren.
9. Jag är jättedålig på alla sporter som innefattar en boll
10. Jag tycker småkryp är obehagliga, man vet aldrig vart dom tar vägen.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Alicia

Måste tyvärr säga att 9an stämmer bra emma.....

2011-12-03 22:35:00
URL: http://aliciawrede.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: