20111223

Kan ni fatta att det är julafton imorgon? Det kan verkligen inte jag, shit det känns inte som om det har gått ett år sedan förra julen redan.. det har varit ett sådant roligt år och det har gått sjukligt fort! Men jag har faktiskt inte fått någon julkänsla än, tycker ändå inte att julen fram tills nu har varit så hektisk. Inte så mycket julmusik, julpyssel och annat krams. Mer ta-det-som-det-kommer känsla över hela december. Men nu ligger jag i alla fall här på min säng och ska kicka in på cdon.com för att hitta något att eventuellt köpa för min julklapp från Halebop, 50 krs presentkort, lite sött :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Sv:

Klart att det är min unge... Har även gift mig och skaffat eget boende, med min man då. Och den lilla på bilden ska snart få syskon. Hänt något spännande själv?

2011-12-24 09:09:56
URL: http://aliciawrede.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: