Sun and love

Hej på er goa människor! Visst har det varit en underbar dag idag och som ni förstår har jag haft fullt upp i detta goa väder. Men ni har la inte ens haft tid att gå in på min blogg idag, ni har la också gosat sönder och haft fullt upp i solen hoppas jag!!
Jag slutade två timmar tidigare idag så tog en promenad från skolan till centralen med en klasskompis och fick ta av mig jackan för att det var så varmt och soligt ute. Jag fullkomligt älskar detta väder! Nu har jag pluggat i en timme ungefär och sitter nu och väntar på mamma, är lite hungrig känner jag. Ska höra med henne om hon har lust att gå ut och äta idag, känner för att njuta av vädret jättemycket idag! Åh, LOVE
Satt uppe vid Skansen Kronan med Emma innan och det var för härligt asså. Goa tider

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Wille♥

Hejhej!

Skit fin blogg du har alltså!

Kolla in i vår blogg!

- www.thefunnygirls.myshowroom.se



Kramar Wille

2012-03-27 19:48:54
URL: http://thefunnygirls.myshowroom.se
Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-27 20:30:34
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: