Life is what happens to you while you're busy making other plans

Hallå! Ligger i soffan och dricker kaffe och tittar på sex and the city, helt okej. Idag är dock en dålig dag, kom till skolan och mitt humör bara dalade.. Satt på lektion och kände att jag typ skulle börja gråta, inte jättemysigt. Så bestämde mig för att sticka hem och välkomna mamma som kom hem en vid ett. Hon har varit i Turkiet sen i fredags och typ festat runt.. Nej, men nu är hon hemma och sen får hon berätta om sin vecka där hon inte varit mamma ;)


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Becka [fotoblogg]

Så himla söt blogg du har! Speciellt headern :D

Kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

2012-03-09 18:24:24
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: