Coulda, woulda, shoulda

Just nu håller jag på att fylla mitt badkar med 700 graders varmt vatten. Jag gillar oftast inte att bada men ibland är det så gott! Lite bubblor, badsalt och tända ljus.. Man gör vad man kan. Nej, helt seriöst så älskar jag mitt liv just nu så ska faktiskt inte klaga! Men ibland är det skönt att vara lite slö och mysa. Oroar mig dock över den här livmoderhalscancersprutan jag ska ta. Jag har, precis som alla andra tjejer, fått ett brev om detta.. Och självklart måste jag ta sprutorna, men är enormt rädd! Det finns inget som jag blir nervösare och räddare av än sprutor. Förbereder liksom mig själv nu, tre sprutor... Shit, kommer gå runt och vara nervös mellan alla dessa.. Roligt!


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Alicia

Kul att vi betalade 1000:- stycke för de sprutorna.....haha.

2012-03-10 17:39:40
URL: http://aliciawrede.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: