There's a light now. Coming down my mountain side.

Idag är en rätt så bra dag, fått tillbaka både naturprovet om evolution och engelska artikeln vi skrev innan lovet. MVG på engelskan och VG/MVG på naturprovet och det trodde jag verkligen inte! Hade liksom bara gått in och skrivit lite som jag trodde stämde och kände hur jag bara babblade på typ.. Men det var tydligen rätt så toppen liksom!! Och svenskaprovet innan jullovet om typ språkhistoria tror jag, gick också väldigt braa! Så det fixar sig här asså ;)
Nej, men idag slutade jag ju kl 12, vilket var rätt gött sådär. Så nu ska jag jobba men psykologin som ska vara inne idag! My everest typ! Längtar asmycket till ikväll iaf när jag ska gå ner och träna, ska bli så underbart! Tränade ju inte igår, eller aa gick typ på en promenad men inte mer.. Så idag kör vi igen! Wounderful!
Så det blir inget sånt här idag iaf ;)
Haha det här var typ för nästan exakt ett år sedan, precis när vi flyttat hit i februari, var faktiskt tredje natten i den här lägenheten om man ska vara petig ;)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
emma Ledin

fin blogg

2012-02-23 15:03:38
URL: http://nattstad.se/emisz_
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: