Oh man, it's ladders to the sky building up a high-rise

Hej på er! Just nu sitter jag och försöker orka börja med psykologiarbetet som ska in imorgon. Måste verkligen fokusera på det känner jag! Ska nog stänga ute omvärlden några timmar och skriva detta som jag egentligen borde gjort igår! Haha, sjukt kul idag i skolan, Hadith tappade Linas iphone rakt i tallriken med fil! Waaa, hehehehehe tur att den klarade sig asså! :D
En liten bild på mig och lina från någon av de första skoldagarna 2012!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Gudoon

sv; riktig snygg var den ! hahha, vad bra, ska nog ta och titta på den inne på åhlens :)

2012-02-22 18:23:25
URL: http://raahma.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: