gäst bloggning

Hejsan !!
Tänkte att det skulle vara kul att gästblogga lite igen, har gjort ett inlägg någon gång tidigare på emmas blogg men det var ett tag sedan. Idag har vi studiedag, samma som igår, det är så otroligt skönt att bara slappa och inte behöva gå upp så tidigt till skolan.. :D hoppas det blir mer sånna dagar denna terminen.
Idag så har jag och emma typ bara slappat, kom till henne vid halv 2 då vi åt en mysig frukost tsm, sen var det meningen att vi skulle plugga men dethar inte blivit så mkt av det ... heheh hoppas inte våran kära lärare ser detta.. heheh då blir han kanske inte jätteglad.
Ni får gärna checka in på min blogg  llinajohanssons.blogg.se dock har jag bloggpaus nu men kolla gärna bloggen ändå om ni har lust !
Denna bilden togs i söndags, gud vad små vi ser ut ...
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi av, pusss !

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: